keep dancing in heaven

Jag älskar, eller.. vet inte om man ska säga älskade nu, men jag älskar
Patrick Swayze, han är inte längre med oss, men han vilar i frid nu..
Mina systrar köpte i alla fall Dirty Dancing på dvd till mig, blev ledsen
och glad, jag grät faktiskt när jag hörde att han hade dött.. Underbar
man han var.. The Outsiders, och Dirty Dancing är två av mina favorit
filmer, och Ghost är ju en klassic.. Har ni inte sett Dirty Dancing än så
rekommender jag klart den! Ska nog titta på den på fredag kväll igen och
böla med popcorn..





REST IN PEACE PATRICK SWAYZE ♥


Kommentarer
Postat av: patricia

Ja älskar verkligenden filmen =) Sjukt bra!O som du skrev , lite sorgligt att han e död =( men allt bra med dej annars då?=)

2010-08-31 @ 10:12:46
URL: http://nattstad.se/patriciamutas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0