oj oj oj, my bad!

!! har inte updaterat på ett tag nu, det har ju varit  skolan och sånt
och jag ville inte tvinga mig själv  att blogga.. men ja nu så ska
 jag skriva om vad jag gjorde en vecka sen på måndag sept. 7, 09



cn tower, hard rock cafe (måste gå!) brazil flagga, och en liten figur jag fick hem

jag och min syster gick downtown på eatons centre  och shoppade lite,
 det var brazil dag vilket jag inte visste om det fick vi se när vi gick ut!



'zip up' tröja - 300kr




tröja - 175kr





tube top linne - 140kr



långt linne - 175kr
(men ni ser ju hur lång den är så jag ska nog ha dem som en klänning
fast med en cardigan över, måste ju 'leave a little to the imagination)


köpte allt detta på hollister! ni kan se deras sida på www.hollisterco.ca
alla tonåringar i toronto köper lixom kläder där! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0