UGGS!

mina favoritskor är UGGS! dom är väl inte lika populära i Sverige? men i
Toronto sedan 2008 har liksom alla dom! Jag har på dom med allt, haha
leggings, shorts och jeans kjol (när det är lite kallare) många tycket det
är skit fult, men jag tycker det ser skit snyggt ut! Många kändisar har
också shorts + uggs! Men använd inte dom i vått väder!!! Haha jag vet
lite konstigt att betala liksom 2000 kr för ett äkta par när dom inte ens
tål vatten. Well well fashion is rarely practical!
själ v har jag tre par, korta svarta, långa bruna, och korta chestnut!
får ju alltid höra från min bästis mamma "again with the boots?"

Kommentarer
Postat av: Lina

:S uggs i sommar?

2010-09-01 @ 09:33:21
Postat av: patricia

Ååh vill så gärna ha ett par korta, har bara ett par långa =( Allt bra annars ?=)

2010-09-01 @ 11:53:50
URL: http://nattstad.se/patriciamutas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0